Jak korzystać ze stacji ładowania w sieci GO+EAuto?

Aby rozpocząć korzystanie ze stacji ładowania w sieci GO+Eauto, należy zarejestrować się na naszym portalu.

Tak, żeby skorzystać z ładowarki jednorazowo, należy się zarejestrować w naszym systemie.

Aby rozpocząć i zakończyć ładowanie, należy postępować zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stacji ładowania.

W sytuacjach awaryjnych ładowanie zatrzymasz natychmiast za pomocą czerwonego przycisku awaryjnego, który znajduje się pod ekranem każdej ładowarki. Pamiętaj jednak – używaj go jedynie w sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia! Nie służy on do zatrzymywania procesu ładowania.

Większość ładowarek dostępna jest całą dobę 7 dni w tygodniu. Szczegółowy opis dostępności każdej ładowarki znajdziesz na naszej stronie w zakładce mapa.

Wydawanie i korzystanie z kart RFID

Karta RFID służy do uruchamiania i zakończenia procesu ładowania. Nie jest kartą płatniczą. Wydanie i wysyłka pierwszej karty RFID są bezpłatne, aby otrzymać kartę należy zgłosić się do siedziby spółki lub skontaktować się z nami przez formularz na stronie.

Ładowanie można uruchomić także przy pomocy naszej aplikacji na smartfony android, ios. W tym celu należy się zalogować i wyszukać właściwą lokalizację.

Należy skontaktować się z Operatorem żeby zablokować kartę

Pytania techniczne

W razie jakichkolwiek problemów należy skontaktować się z Operatorem lud dzwonić na infolinię.

Na stacji DC można ładować równocześnie dwa samochody, przy czym jeden samochód ładujemy w standardzie DC, a drugi w standardzie AC.

Czas ładowania samochodu uzależniony jest od typu baterii, samochodu i mocy stacji.

Ładowanie musisz zakończyć przy pomocy karty RFID. Dopiero wówczas możesz bezpieczne odłączyć przewód od gniazda samochodu.

Komunikaty wyświetlane na ekranie stacji ładowania

Oznacza to ,że ładowarka została zarezerwowana na jakiś czas przez innego użytkownika.

Należy sprawdzić poprawność podłączenia kabli, rozłączyć i podłączyć kabel ponownie do samochodu.

Należy skontaktować się z Operatorem lub dzwonić na infolinię.

Należy skontaktować się z Operatorem lub dzwonić na infolinię.

Trzeba przyłożyć właściwą kartę.

Należy skontaktować się z Operatorem lub dzwonić na infolinię.

Należy skontaktować się z Operatorem lub dzwonić na infolinię.

Trzeba przyłożyć właściwą kartę.

Należy skontaktować się z Operatorem lub dzwonić na infolinię.

Należy skontaktować się z Operatorem lub dzwonić na infolinię.