Jak korzystać ze stacji ładowania w sieci GO+EAuto?

Aby rozpocząć korzystanie ze stacji ładowania w sieci GO+Eauto, należy pobrać aplikację

Nie, żeby skorzystać z ładowarki jednorazowo, należy pobrać aplikację.

Aby rozpocząć i zakończyć ładowanie, należy postępować zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stacji ładowania.

W sytuacjach awaryjnych ładowanie zatrzymasz natychmiast za pomocą czerwonego przycisku awaryjnego, który znajduje się pod ekranem każdej ładowarki. Pamiętaj jednak – używaj go jedynie w sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia! Nie służy on do zatrzymywania procesu ładowania.

Większość ładowarek dostępna jest całą dobę 7 dni w tygodniu. Szczegółowy opis dostępności każdej ładowarki znajdziesz na naszej stronie w zakładce mapa.

Wydawanie i korzystanie z kart RFID

Karta RFID służy do uruchamiania i zakończenia procesu ładowania. Nie jest kartą płatniczą. Wydanie karty RFID kosztuje 20 PLN

Ładowanie można uruchomić także przy pomocy naszej aplikacji na smartfony android, ios. W tym celu należy się zalogować i wyszukać właściwą lokalizację.

Należy skontaktować się z Operatorem żeby zablokować kartę

Pytania techniczne

W razie jakichkolwiek problemów należy skontaktować się z Operatorem lud dzwonić na infolinię.

Na stacji DC można ładować równocześnie dwa samochody, przy czym jeden samochód ładujemy w standardzie DC, a drugi w standardzie AC.

Czas ładowania samochodu uzależniony jest od typu baterii, samochodu i mocy stacji.

Ładowanie musisz zakończyć przy pomocy karty RFID. Dopiero wówczas możesz bezpieczne odłączyć przewód od gniazda samochodu.

Komunikaty wyświetlane na ekranie stacji ładowania

Należy sprawdzić poprawność podłączenia kabli, rozłączyć i podłączyć kabel ponownie do samochodu.

Należy skontaktować się z Operatorem lub dzwonić na infolinię.

Należy skontaktować się z Operatorem lub dzwonić na infolinię.

Trzeba przyłożyć właściwą kartę.

Należy skontaktować się z Operatorem lub dzwonić na infolinię.

Należy skontaktować się z Operatorem lub dzwonić na infolinię.

Trzeba przyłożyć właściwą kartę.

Należy skontaktować się z Operatorem lub dzwonić na infolinię.

Należy skontaktować się z Operatorem lub dzwonić na infolinię.